בצל ההתראות: רבנים מקפריסין תרגלו פיגועים

נתי קאליש No Comments on בצל ההתראות: רבנים מקפריסין תרגלו פיגועים

בצל ההתראות הביטחוניות המכוונות בין היתר לקהילות יהודיות ברחבי העולם רבנים מקפריסין תרגלו פיגועים | במפגש השתתף נציג של מגן דוד אדום שהעניק לרבנים טיפים של צעדי הצלה ראשוניים וחיוניים להצלת חיים במקרי חירום

צילום: CWA חב"ד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצל ההתראות הביטחוניות המכוונות בין היתר לקהילות יהודיות ברחבי העולם, ובהם באיזורים רגישים, רבנים מקפריסין התכנסו למפגש מיוחד ביוזמת מטה הביטחון העולמי של חב"ד CWA, ותרגלו תרגילי בטיחות שונים, שנועדו להגן על הקהילות היהודיות.

במפגש הביטחוני, אותו הנחה משה פליישמן מצוות מטה הביטחון, השתתפו רבני ושלוחי חב"ד מהערים השונות בקפריסין, ובהם: לרנקה, איה נאפה, ניקוסיה, לימסול ופאפוס. הרבנים הגיעו במיוחד מכל ערי המדינה בכדי ליטול חלק במפגש הסגור.

במהלך המפגש, הרבנים האזינו להרצאות מקצועיות בנושאי ביטחון והתגוננות מפני טרור ואירועי חבלה שונים. במפגש השתתף גם נציג של מגן דוד אדום, שהעניק לרבנים טיפים של צעדי הצלה ראשוניים וחיוניים להצלת חיים במקרי חירום.

המפגש נערך עם פתיחת עונת התיירות בקפריסין, במהלכה צפויים לנהור רבבות ישראלים למדינה, שרבים מהם מבקרים בקהילות היהודיות ובבתי חב"ד, המציעים להם מגוון שירותי סיוע, סעודות שבת, ועוד. הרבנים חתמו את המפגש בתפילה משותפת שעונת הקיץ תעבור בשלום ובבטחה.

ההתכנסות של רבני קפריסין, הינה חלק משרשרת מפגשים של רבני מדינות העולם ושלוחי חב"ד, שנערכים בתקופה האחרונה על ידי זרוע הביטחון של חב"ד העולמית, במטרה לאבטח את שלומם של הקהילות היהודיות ובתי חב"ד בעולם והאורחים הרבים הבאים בשעריהם.



0 תגובות